Korzyści z Google AdWords

Linki sponsorowane w Google Ads (dawniej AdWords) są wyświetlane po wpisaniu w okno wyszukiwarki wybranego przez reklamodawcę słowa kluczowego np. Reklama sklepu z rowerami będzie wyświetlana po wpisaniu w Google takich słów jak „rower damski”, „rowery górskie”.


 

 

Popularność linków sponsorowanych Google AdWords wynika z tego, że są one pozytywnie odbierane i przydatne dla użytkowników Internetu.

Przypomnijmy – Tylko firmy z TOP 10 najchętniej odwiedzanych stron internetowych (po wpisaniu danego hasła w wyszukiwarce) są wybierane przez klientów.

Dzięki kampanii linków sponsorowanych w Google AdWords można od razu pokazać link z ofertą swojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.

W reklamie tradycyjnej (bilbordy, radio, telewizja, prasa) płacimy za wszystkich którzy oglądają naszą reklamę, niezależnie od tego czy ktoś szuka usług lub produktów związanych z naszą działalnością.

W kampaniach linków sponsorowanych, płacisz tylko za tych klientów, którzy chcą uzyskać więcej informacji (CPC – Cost per Click- płacisz za kliknięcie), a reklamy są wyświetlane osobom, które wyraziły zainteresowanie usługami lub produktami z twojej branży.

 


SEM  to  marketing w wyszukiwarkach (z ang. Search Engine Marketing), jest to połączenie wielu działań w marketingu  internetowym. Pozwalające na osiągnięcie maksymalnych zysków z usług linków sponsorowanych, SEO (pozycjonowaniem) czy reklamy kontekstowej. Swoje działania opieramy na wcześniej ustalonym planie i analityce.

 

Dzięki kompleksowemu podejściu do marketingu online wyprzedzisz swoją konkurencje i zwiększysz swoją sprzedaż. Twoja oferta precyzyjnie i skutecznie będzie się wyświetlać konkretnym segmentom odbiorców. W marketingu internetowym najważniejszy jest odbiorca do którego kierujemy jasny i zachęcający przekaz.

 


Reklama kontekstowa – Display

 

Chcesz reklamować swoją firmę na najchętniej odwiedzanych portalach informatycznych oraz tematycznych w kraju? Reklama Kontekstowa to okazja do promocji swojej firmy na takich portalach jak Youtube, Onet, Wirtualna Polska oraz na wielu mniejszych portalach tematycznych. Możemy wybrać konkretny serwis internetowy na którym będą wyświetlane nasze reklamy;

Reklama kontekstowa ma kilka wariantów:

– tekst–  krótki i chwytliwe tytuły sprzedażowe,

– grafika – w formie banerów,

– video – krótki film, animacja.

 

Reklama kontekstowa jest doskonałym narzędziem do budowy świadomości marki oraz do przekonania niezdecydowanych klientów. Dzięki  usłudze Remarketingu , docieramy do osób, które już odwiedziły naszą stronę.  A  odpowiednia reklama będzie skutecznie przypominać o oglądanej wcześniej ofercie.

Korzyści z remarketingu:

– zachęcanie klientów do ostatecznego sfinalizowania zakupu

– informowanie stałych klientów o promocjach i nowościach

– sprzedaż wiązana (np. oferowanie akcesoriów do zakupionych wcześniej produktów)

– precyzyjny dobór grupy docelowej, zainteresowanej produktem/usługą

 


Zasady współpracy

 

Przed wyceną naszych usług przeprowadzamy rozmowę z klientem i audyt. Pytamy o potrzeby oraz cele jakie są dla Państwa najważniejsze. W audycie skupiamy się na ocenie marki w środowisku społecznościowym. Na tej podstawie doradzamy, planujemy działania oraz przedstawiamy wycenę, która zawiera kilka możliwych wariantów. Do każdego klienta podchodzimy indywidulanie, żeby dobrać ofertę „skrojoną” na miarę. Aby nasi klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo, po ustaleniu szczegółów podpisujemy Umowę o świadczeniu usług reklamowych. Zawiera ona szczegóły zamówienia oraz warunki współpracy.

 

Chcesz żeby klienci do ciebie wracali ? Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży?
Pomożemy Ci!

Jeśli chcesz nowoczesnej strony internetowej lub skutecznych kampanii reklamowych w internecie –
Zadzwoń lub Napisz Do nas!

biuro@rwsieci.pl
tel. 602 461 633

ul. Lipnowska 10,
09-411 Mańkowo/ k Płocka